2011. június 4., szombat

Amsterdamban jártam


Villámlátogatáson voltam Amsterdamban április végén, de azért sikerült néhány éltető gasztroélményt begyűjtenem!
A reggeli biciklizés után az első állomásom egy BioMakt nevű hálózat egyik bioboltja volt. Gyönyörű választék volt friss zöldségekből, gyümölcsökből, és mindenféle egészséges termékekből. De én igazából a csomagolt és friss nyers termékekre voltam kíváncsi..  nem ért csalódás, mert rengeteg féle napkeksz (édes és sós), energiagolyók, granola és egyéb finomságokat lehet kapni. Illetve van egy hűtőpult, ami a friss dolgokat kínálja, itt is többféle nyers csoki, bonbon, golyó, és 2-3 féle torta volt. Én végül egy élő citromos sajttortaszelet mellett döntöttem (lásd a képen). Olcsónak nem mondható, mert kb 7 euro volt. Szerettem volna kipróbálni és hát mennyei volt! Főleg kesuból, könnyű, lágyan krémes, szétolvad a szádban, de mégis nagyon laktató és nem túl édes. Pont ezért nem is vált ki túlevési hajlamot, mint az eredeti cukros sajttorták. Viszont olyan élvezetet nyújt az elfogyasztása, hogy emiatt mindenképp többet szeretnél belőle végül! Még jó, hogy ez volt az utolsó szelet! :)
Kicsinek tűnik a bejárat, de kb 100m2 vár odabent
Napkekszek és más aszalt étkek
Aszalt lenmagos tekercsek 
Mit válasszak?
Élő citromos sajttorta - mennyei étek! 

Szerettem volna elmenni a Joan által javasolt Unlimited Health Élő kávézó és jógaközpontba is, de sajnos húsvéti szüneten voltak. 

Helyette a MasterCare SuperFood kávézójába mentem, ahol régen saláták, élő burgerek és sütemények is voltak, mióta viszont átalakultak csak 4 féle nagyon finom smoothie van, és rengetek csomagolt szuperétel-alapanyag, nyers csokoládék és aszalt krékerek. A csokoládés smoothie-t megkóstoltam, de végül egy pohár Protein Vanilla Power smoothie-val távoztam, amiben többek között volt csíráztatott barna rizs, lucuma és vanília is. Tényleg szuper volt!




Protein vanilla power smoothie

És még néhány kép arról, amit séta közben láttam, illatoztam.. 
Pékség hagyományos és reform választékkal - nevét sajnos nem tudom

Csak egy gyümölcs árus az utcán 
Palántanevelés a holland előszobában


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...